قبل و بعد

مراقب حرفا

قولا

و رفتارتون باشید 

مراقب باشید وقتی میخواید زنی رو ببوسید....

باید اینو بدونید 

زنی که در آغوش میکشید دیگه هرگز اونی نیست که قبل از اینکه بغلش کنید بوده!


بیتا

کاملا منطقی احساساتی هستم :))

بیا منطقی با هم‌حرف بزنیم.کاملا منطقی.

اینکه همیشه نمیشود با عقل و منطق، تصمیم گرفت،حرف زد یا رفتار کرد یک حرف کاملا منطقی است!!!

چطور اسم این را احساساتی بودن میشود گذاشت؟!

احساسی بودن من کاملا منطقی است!

حالا هرکه هرچه میخواهد بگوید


قالب وبلاگ/ایجاد تنوع/ چالش

بعله بعله چیزی که مشاهده میکنید حقیقت دارد.

نه! اشتباه نیامده اید! اینجا "عطرگندم" است!

:))

در همین حین که یه سری از عزیزان دیگه آپ نمیکنن و یه سری دیگه خداحافظی میکنن یا بعضا میبندن وبلاگ رو من بعد از سال ها قالب عطرگندم رو عوض میکنم و به این ترتیب تنوع ایجاد میکنم :))

اصن میشه از این تریپای  جدید چالش راه انداخت :))

من همه رو به این چالش تغییر قالب وبلاگ دعوت میکنم :))

همیشه چیزهایی هست که نمیدانید...

دیسیپلینِ حاکم

نه تنها  ازخونه نمیتونیم بریم بیرون بلکه یه توک پا تا پشت بوم رفتن هم قدغن :/

تا آخر عمر 

درگیر من خواهی بود 

و تظاهر میکنی که نیستی

مقایسه تو را از پا در خواهد آورد

من میدانم به کجای قلبت

شلیک کرده ام

تو دیگر

خوب نخواهی شد...

میرسد روزی که هیچ حسی نخواهیم داشت:)

وقتی یه نفر رو دوست داری و ازت دوره،زمانی که دلتنگش میشی این حس هر ثانیه هر روز انقدر رشد میکنه تا ببینیش و این دلتنگی رفع بشه.اگه روز اول یکی دلتنگ بودی روز آخر ده تا دلتنگی.

اما وقتی یه نفر میره و دیگه نداریش هر چی بیشتر میگذره از مقدار دلتنگیت کمتر و کمتر میشه.روز اول که از دستش میدی ده تا دلتنگی ولی روزی میرسه که حتی یکی هم دلتنگش نیستی.

این خاصیت دلتنگیه!به اون چیزی که "وجود" داره وسعت میبخشه.

*نبودن آدم ها عادت میشه.یه روزی انقدر عادت میکنیم که نمیتونم بودنشون رو بپذیریم.

*اینکه دلتون برا یکی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیتون برگردونید،دلتنگی،بخشی از رفتنه.

باشد که پند گیرند

۱.همانا به دست آوردن دل آدمی  مشابه با خوصیات اخلاقی من  که دوستتون نداره شاید کار خیلی سختی نباشه.ولی نگه داشتن این علاقه کار خیلی خیلی سختیه.

۲.همانا وقتی یه نفر مشابه با خصوصیات اخلاقی من دوستتون داره و باهاتون مهربونه قدرشو بدونید و نزارید از این علاقه کم بشه.چون  شاید تونسته باشید دفعه اول دلشو راحت به دست بیارید اما شک نکنید به وجود آوردن علاقه تو آدمی که قبلا یه روزی دوستتون داشته به شدت سخت تر و غیرممکن تر از آدمیه که هیچ وقت دوستتون نداشته!

۳.همانا!

آدمِ ماندن بودم

”آ" آدمِ مهربونی کردنه.

"س" آدمِ حرف زدنه.

"م"آدمِ دیونه بازی درآوردن.

"ع"آدمِ  حال و بی حال بودنه.

"ص" آدمِ حامی بودنه.

و....

هر آدمی،آدمِ یه چیزیه .

یکی آتیش آوردن،یکی بلاتکلیف بودن،یکی متناقض بودن،یا انرژی دادن،محتاط بودن،شعار دادن،دلگرم کردن،عشق ورزیدن،رو مخ راه رفتن،کمک کردن و....

هر آدمی،یه کاری رو خوب بلده 

من؟

من انقدر به جبر از دست دادم که شدم 

آدمِ رفتن،دلکندن،از دست دادن