به نظرت؟

همیشه دوست داشتم خودمو از دریچه دید اطرافیانم نگاه کنم دوست داشتم بدونم منو چجور آدمی میبینن و چطوری در موردم فکر میکنن.دلم میخواد ریز به ریز جز به جز شفاف و بدون پرده طرز فکرشون نسبت به خودمو بدونم.و خیلی وقتا از خیلیا این سوال رو پرسیدم اما تقریبا هیچ وقت جوابی که گرفتم به نظرم کامل نیومده و راضیم نکرده.....

نه اینکه از این آدما باشم که به حرف مردم زندگی کنما! نه!

صرفا نسبت به احساست و طرز فکر دیگران کنجکاوم.دونستنش برام لذت بخش و البته تا حدی آرامش بخشه

حالا از این حرفا که بگذریم،طرز فکر شما در مورد من چجوریه؟

کاش والدین بفهمند که علاقه ای به بهشت رفتن نداریم*

آن هم به هر قیمتی!


*وبلاگ خرمالوی سیاه

یادم،تورا،فراموش.

از خصوصیت هایم آنکه،سلیقه ای به خاطر میسپارم سلیقه ای فراموش میکنم و حتی سلیقه ای از یادآوری اتفاقات لذت میبرم،زجر میکشم یا کاملا بیتفاوت میشوم!

در کل آدم سلیقه ای هستم.همانا.

میرم تو لینکای قدیمی که خیلی وقته آپ نشدن.

دلم میگیره.

دلم تنگ میشه.

یه روزایی حتی این حوالی هم پر رونق تر بود...

چی میشه که بلاگر دست میکشه از وبلاگ نویسی؟

دلیلش خیلی چیزا میتونه باشه...خیلی!

شاید روزی هم برسه که"عطر گندم" دیگه آپ نشه...

شاید...

از ما بهترون هم دست از سر ما بر نمیدارن حتی!