به همین سادگی

منی که با سیل و زلزله هم از خواب بیدار نمیشم با صدای بع بع و زنگوله هاشون از خواب پریدم.

یه نگاه به گوشیم انداختم .2:10صبح رو نشون میداد.

رفتم نشستم لب پنجره آشپزخونه و رفتنه "گله" رو تماشا کردم به انضمام سگِ گله و چوپون.

شاید هم "چوپون" به انضمام گله و ....

و شاید هم "رفتن" به انظمام ...

دور که شدن یه لیوان قهوه درست کردم نه از نوع ناب.قهوه ای که توی دو دقیقه درست بشه مسلما ناب نیست.

دیوان حافظ رو اوردم و چراغ هود رو روشن کردم.

دوباره نشستم لب پنجره و زانوهامو گرفتم بغلم، جرعه جرعه از قهوه ام خوردم و زیر لب غزل زمزمه کردم.

گرگ و میش هم دیدنیه.

(نوشته ای ذخیره شده در چرکنویس به تاریخ 92/3/2)

*مخاطب:جنس مذکر

خیلی وقتا تنها چیزی که جنس ظریف مونث میخواد محبت و ارامشه اینکه به غرغراش و درد و دل هاش گوش کنی.ولی فقط خوب گوش کنی .یکمی ارومش کنی و دلداریش بدی.

نه میخواد اشتباهاتش رو بزنی تو سرش و بهش یاداوری کنی .نه میخواد واسه مشکلش راه حل پیدا کنی باور کن!دارم حقیقت رو میگم!

باور کن که ساخته نشدی برای اینکه همه مشکل هارو حل کنی اون جنس ظریف فقط گاهی نیاز به همراه داره.

اگه گریه کرد و نتونستی ارومش کنی دلیل بر بی عُرضه بودن تو نیست.اتفاقا تنها چیزی که میخواد اینکه گریه کنه ولی تو بغل تو!

عُرضه تو، توی درک و فهمیدن همین شرایط و بعضی موقع هاست.

قدرت تو، دستای نوزشگر و امنیته آغوشت و کلام شیرینته.

**ده درصد مشکلات توی روابط به خاطر تفاوت در عقاید و سلایق است و 90 در صد به خاطر گفتار غلط و برداشت اشتباه از گفتار همدیگه.