خاطره سازی/خاطره بازی

اینکه نصفه شب از خواب پریدمو یهو کلی حرف ریخت تو سرمو نزاشت بخوابمو الان دارم مینویسم به کنار...

میخوام بگم یه دختر چرا با یه پسر دوست میشه؟

دخترا سمت عشق میرن چون مهر ورزیدن و محبت کردن تو ذاتشونه چون نمیتونن دوست نداشته باشن و دوست داشته نشن چون باید یه نفر تو زندگیشون باشه که بهش فکر کنن دوسش داشته باشن و همین احساسو متقابلا ازش دریافت کنن.

دخترا با پسرا دوست میشن چون دلشون میخواد وقتی یه مشکلی و مسئله ای براشون پیش میاد اولین کسی که به ذهنشون میرسه میتونن بهش تکیه کنن و روش حساب کنن کسیه باشه که عاشقشن و تو دلشون یقین داشته باشن که پاسخی که میخوانو از طرف مقابلشون دریافت میکنن.

دخترا با پسرا دوست میشن چون دلشون میخواد حامی داشته باشن به یه نفر تکیه کنن بتونن تو هر شرایطی روش حساب کنن دلشون به بودنش خوش باشه چون دلشون میخواد کسی باشه که با بودنش زندگیشون فرق کنه با وقتی که نبود. کسی که بود و نبودش فرق داشته باشه. حس بشه.

دخترا با پسرا دوست میشن که وقتی هورموناشون بهم ریختو بهونه گیر شدن و لجباز کسی باشه که بازم دوسشون داشته باشه و درکشون کنه با پسرا دوست میشن تا کسی باشه که نازشونو بکشه و لوسشون کنه.

دخترا با پسرا دوست میشن تا طرف مقابلشون حس عشق ،آرامش،امنیت،تعهد،شادی بهشون بده.

دخترا با پسرا دوست میشن که باهاشون چیزایی رو تجربه کنن که دلشون میخواد با کسی که عاشقشن تجربه کنن.که با کسی که دوسش دارن خاطره های خوب بسازن،برن تفریح،پیک نیک،کوه،جنگل،دریا،سینما،شهربازی،کافه،موزه،پارک .....برن خرید،قدم بزنن ،سلفی بندازن.که بخند که بهشون خوش بگذره .که خوش باشن به بودن باهم.وگرنه برای خوابیدن و سکس که لازم نیست این همه زمان گذاشت این همه تلاش کرد و دخترا از تلاشی که پسرا میکنن و زمانی که براشون میزارن و لذتی که از بودن همین ساده ها و از در کنار هم  بودن میبرن میفهمن که پسرا چرا با دخترا دوست میشن و چقدر دوسشون دارن.رابطه های که محدود به رختخواب میشن با یه پارتنر بهتر یا رختخواب قشنگ تر به راحتی از هم میپاشن.

رابطه هامونو مدیون ثانیه ها و لحظه هایی که در کنار هم خندیدیم بکنیم.


بیتا