(دیازپام)Diazepam

-قرص اعصاب یا آرام بخش میخوری؟

-(تنها لبخند) و در سکوت با خودم فکر میکنم:


نمیخورم چون از بچگی اینجوری تربیت نشدم.چون به فکرم نمیرسه اصلا.چون یاد گرفتم دردو باید تحمل کرد! چون تنها مُسکنی که تا به این سن خورده ام برای رفع سردردم بوده.چون داغ دیدم و آرام بخش نخوردم.گریه کردم،سوختم،داغون شدم،هیچی ازم نموند اما آرام بخش نخوردم!

نمیدونم نزاشتن،نخواستم یا نشد! فقط میدونم راه دستم نیست وگرنه به شدت بهش احتیاج دارم! 

چند وقتیه اعصابِ ناراحتم میزنه به جاهای مختلف،گاهی دستم از کتف از کار میافته،گاهی سرم نبض میگیره از درد! گاهی پلک چشمام هی میپره،تیک میگیره! گاهی پاهام از کار میافته،انقدر درد دارم که ترجیح میدم قطعشون کنم!گاهی انگار اسید خورده باشم درد معده امونمو میبره!

باید در جواب میگفتم:تا مرگ فاصله ای ندارم اما "نه" قرص نمیخورم!شاید برای اینکه یکی دوتا برای درد من کفایت نمیکنه!