سوتی دادم:))

امروز صبح بیدار شدم که درس بخونم. اخه ساعت یازده دوتا امتحان داشتم. هیچی خلاصه حسابی خوندمو راه افتادم برم دانشگاه.

 دیر رسیدم، در حدی که داشتن برگه ها رو بخش میکردن.توی کارت امتحانم نوشته بود.محل امتحان: طبقه چهارم، کریدور شرقی. منم مطمئن رفتم طبقه چهارم، دیدم کل سالن همه پسرن خدایا اینا چرا اینجوری منو نگاه میکنن؟؟!!خلاصه رفتم از مراقبه امتحان پرسیدم که مگه کریدور شرقی همینجا نیست؟!اونم گفت نمیدونم.تو دلم گفتم: جالبه تو نمیدونی باید از کی بپرسم! همنطوری که داشتم فکر میکردم چیکار کنم.یکی از این پسرا که میخواست امتحان بده گفت:اینجا کریدور شرقی هست، اما فقط امتحانه اقایونه.من با اعتماد به نفس کامل کارته امتحانمو دراروردمو گفتم: این تو نوشته به من چه. پسره گفت :میتونم ببینم؟من کارتمو دادم بهش بعد بهم گفت:خیلی خوندی نه؟برو خوش باش.من که نفهمیدم چی شد گفتم: یعنی چی؟گفت یعنی امتحان فرداتو اومدی امروز بدی امروز سی ام هستش نه اول.

من:

پسره:

مراقبه:

من بعد از این که فهمیدم پسره درست میگه:

بعد بهش گفتم خیلی خوشحالم کردی.ممنونم.

اونم گفت قابلی نداشت.

خلاصه اینکه الکی پشدم این همه راه رفتم تا دانشگاه بیخودی.ولی فردا که این دوتا امتحانو بدم دیگه میره تا پونزدهم که تحویل ژوژمان دارم بعدش روز از نو روزی از نو ترم جدید شروع میشه و....