پرنده های عشق

اینا جزء خوشبخترین زوج هایی هستن که تا حالا دیدم

شازده و خاتون دارم بهتون عادت میکنم،خیلی دوستون دارم

رفتاراشون خیلی برام جالبه.نمیدونم میفهمن یا نه غریزی عمل میکنن؟؟!!دعوا میکنن اما خیلی زود با هم اشتی میشن توی دنیای کوچیکشون فقط و فقط همدیگرو دارن.به عشقه بینشون حسودیم میشه دنیای ما ادما باهاشون چقدر فاصله داره.......

پ.ن:در حوالی ما مگس هم پر نمیزند تا تنهاییمان را با مگس پرانی پر کنیم.....
پیچاره دلی که تنگ مگس شود...

اصلاح نوشت در تاریخ 91/12/28:اگر مرغ عشقا اینقدر دم از عاشقی میزنن و همش دارن عشق بازی میکنن واسه اینکه کسی دیگه ای دوروبرشون نیست که هوایی بشن و خیانت کنن به عشقشون برای این که تمام دنیاشون همون قفسه برای اینکه...

مدتی بود که به این نتیجه رسیده بودم امروز با خوندن یه متن مطمئن شدم.خواستم با شما هم در میون بزارم.دیگه به عشق بینشون حسودیم نمیشه به دنیای کوچیکشون حسادت میکنم.