امید دوباره

قبل تر گفته بودم که یه شانس می خوام یه اتفاق نو،بعد از قبل تر گفته بودم دیگه چیزی واسه نوشتن ندارم.

اما حالا هم یه اتفاق تازه دارم هم یه شانس تپل.

چند وقت پیش پروژه درس ترسیم فنی رو برده بودم لوازم تحریری که سیمیش بکنم.از شانس من یه مهندس ناظرم اومده بود کپی بگیره.و بازم از شانس من چشمش خورد به نقشه هام و دوباره از روی شانس دنبال کسی می گشت که واسش نقشه پروژه هایی رو که تحویل می گیره بکشه.ازم پرسید که نقشه ها رو خودت کشیدی ؟منم گفتم اره.

خلاصه یه پروزه واسه اینکه کارمو ببینه بهم داد.منم چون دستم کند بود و خیلی وارد به اتوکد نبودم سه روز کامل پاش نشستم تا بلاخره تموم شد.سی دی رو که بهش دادم بهم یه پاکت داد که توش به قول معرف کارمزدم بود.توی دلم این قدر ذوق کردم که برای اولین بار دست رنج خودمو می تونستم خرج کنم(البته با رنجا)ولی خیلی با حال بود.تازه از شانس طرف شد اشنای عمومو ،بابامو ،شوهر خواهرم.

حالا منتظرم تا ببینم نظرش در مورد کارم چیه!!!خدا کنه که خوب باشه.